David Airey ; [překlad Helena Danihelková]
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2010 | ||||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
| Zobrazit více
 | |||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média a přetrvat desetiletí. Je v tom něco umu, velká dávka píle a především léty nastřádané know-how. Přední světový grafik specializující se na tvorbu log právě to nejcennější – praktické rady získané bohatou zkušeností – sesbíral a hutnou čtivou formou přehledně tematicky uspořádal do knižní podoby. Provede vás kompletním procesem tvorby značky od prvních kontaktů s klientem přes náčrty a myšlenkové mapy až po tipy, jak zajistit výslednému návrhu dlouhověkost. Nechybí ani řešení obvyklých problémů a odpovědi na nejčastější otázky.
Prodáno 7krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
																																														
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)