nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2003 |
dotisk | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 90 |
rozměry | 23 cm |
ISBN | 80-7226-873-2 (brož.) |
Kniha je určena: manažerům a vedoucím pracovníkům obchodníkům ale i těm, k jejichž pracovní náplni patří častá komunikace s druhými osobami Poskytuje výběr základních dovedností, které musí brilantně ovládat každý řídící pracovník, ať je to: plánování definování hlavního cíle, vymezení dílčích cílů nebo např. i stanovení osobní vize, její rozpracování na dílčí úseky řízení pověření pracovníků k vykonání úkolů a jejich kontrola organizování porad řádná příprava, program porady, včasný začátek, vedení diskuse motivování lidí tj. jaký systém odměn a trestů zvolit, jak si budovat důvěru a úctu, jakou úlohu hraje participace a osobní příklad vedoucího jednání se zákazníkem principy vyjednávání, maximum informací o partnerovi, více alternativ obchodu, pocit výhry pro obě strany
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: použitá
kniha nepoškozená, v knize použit zvýrazňovač, lehce ohnuté rohy
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 110 Kč |
osobní předání – Háje (Praha) | 0 Kč |
Ve výjimečných případech možná dohoda jiného místa předání, dle časových možností. Kontakt na Vás se mi zobrazí až po ZAPLACENÍ objednávky! Do té doby se s Vámi na jiném místě předání domluvit nemohu. |
stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy
kniha | 129 Kč |
Zásilkovna | 78 Kč |
stav: výborný
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
Anděl Media Centrum. Od 8.00 - 16.00, nebo podle domluvy. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.