Kniha Television and American Culture - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk anglicky
rok vydání 2010
Zobrazit více
nakladatel Oxford University Press
ISBN 978-0-19-530667-5

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

To understand American popular culture, we need to come to grips with the enormous role that television has played in shaping that culture over the past sixty years. In this timely and provocative book, Jason Mittell provides students with a uniquely thorough look at the medium of television.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)