Shirley Taylorová, Alison Lesterová ; [z anglického originálu ... přeložila Lucie Matějková]
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2010 | ||||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý/ velmi dobrý
Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované
| kniha | 100 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 119 Kč |
| Zásilkovna | 79 Kč |
| Balíkovna | 69 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované informace. Právě takové schopnosti vedou k vyšší výkonnosti a k pocitu lepší pracovní pohody. Komunikace mezi lidmi se však často zkomplikuje. Ovlivňují ji totiž nejasná očekávání, nevyslovené naděje i minulá nešťastná nedorozumění. Mnoho mladých lidí zahajuje pracovní kariéru bez znalostí, jak komunikovat tváří v tvář s kolegy – natož například s nadřízenými, nebo dokonce s klienty. Raději druhým posílají textové zprávy, než aby s nimi osobně mluvili. Někteří nemají dost sebedůvěry, aby se uměli jasně a zřetelně vyjádřit, zatímco jiní jsou pro změnu natolik sebejistí, že nemají trpělivost druhým naslouchat. Nakonec se jedni i druzí jen diví, proč nedostávají víc zodpovědných úkolů a proč jsou přehlíženi při postupu na vyšší pozice. Komunikační dovednosti se naštěstí dají naučit – a kniha Umění komunikace je takovou učebnicí. Přináší vám praktické a efektivní nástroje, které vám pomohou naučit se srozumitelněji vyjadřovat, zvýšit si sebevědomí, zkvalitnit práci v týmu, pozvednout výkonnost a vytvořit příjemnější a podporující pracovní prostředí. Vynikající komunikační schopnosti jsou pravděpodobně tou nejsilnější devizou, o jakou se můžete opřít při budování kariéry i v osobním životě. Právě v komunikačních schopnostech často spočívá rozdíl mezi úspěchem a prohrou – ať už jde o dokončení pracovního úkolu nebo utváření osobních a profesních vztahů.
Prodáno 3krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)