Kniha Umění komunikace - odhalte tajemství, která vám pomohou k lepší výkonnosti a uspokojivější budoucnosti - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Shirley Taylorová, Alison Lesterová ; [z anglického originálu ... přeložila Lucie Matějková]

jazyk česky
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Knižní klub
místo Praha
stran 179
rozměry 20 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-242-2770-2 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(606)
100 Kč

stav: viz dále

V Praze: Knižní klub, 2010. Vydání 1. Strany 179 s. Stav: velmi dobrý. Vazba: původní brož. 8°

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
(87)
90 Kč

stav: úplně nová

kniha 90 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
(810)
100 Kč

stav: dobrý/ velmi dobrý

Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  119 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
(30)
Řečkovice
75 Kč

stav: lehoulince ohnutý jeden spodní roh s následnou snahou o vyrovnání

kniha 75 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
osobní předání – Řečkovice (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Většina lidí se shodne na tom, že spokojenost s prací se mimo jiné odvíjí od toho, jak vycházíme s kolegy a klienty. K základům úspěšné komunikace patří schopnost jasně a poutavě vysvětlit druhým, co máme na mysli, a zároveň chápat a ocenit jimi sdělované informace. Právě takové schopnosti vedou k vyšší výkonnosti a k pocitu lepší pracovní pohody. Komunikace mezi lidmi se však často zkomplikuje. Ovlivňují ji totiž nejasná očekávání, nevyslovené naděje i minulá nešťastná nedorozumění. Mnoho mladých lidí zahajuje pracovní kariéru bez znalostí, jak komunikovat tváří v tvář s kolegy – natož například s nadřízenými, nebo dokonce s klienty. Raději druhým posílají textové zprávy, než aby s nimi osobně mluvili. Někteří nemají dost sebedůvěry, aby se uměli jasně a zřetelně vyjádřit, zatímco jiní jsou pro změnu natolik sebejistí, že nemají trpělivost druhým naslouchat. Nakonec se jedni i druzí jen diví, proč nedostávají víc zodpovědných úkolů a proč jsou přehlíženi při postupu na vyšší pozice. Komunikační dovednosti se naštěstí dají naučit – a kniha Umění komunikace je takovou učebnicí. Přináší vám praktické a efektivní nástroje, které vám pomohou naučit se srozumitelněji vyjadřovat, zvýšit si sebevědomí, zkvalitnit práci v týmu, pozvednout výkonnost a vytvořit příjemnější a podporující pracovní prostředí. Vynikající komunikační schopnosti jsou pravděpodobně tou nejsilnější devizou, o jakou se můžete opřít při budování kariéry i v osobním životě. Právě v komunikačních schopnostech často spočívá rozdíl mezi úspěchem a prohrou – ať už jde o dokončení pracovního úkolu nebo utváření osobních a profesních vztahů.

Historie prodejů

Prodáno 3krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)