Stephen M.R. Covey & Rebecca R. Merrill ; [překlad Aleš Lisa]
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2008 | ||||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi zachovalá.
Nese pouze známky uložení v knihovně.
| kniha | 299 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 103 Kč |
| Zásilkovna | 94 Kč |
| osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
| Před budovou NEW YORKERu, ul. Na příkopě 388/1, Praha 1 (50.0843353N, 14.4234581E). Termíny zasílám individuální, pouze všední dny, max. do 15:30hod. POZOR!!! OSOBNÍ PŘEDÁNÍ BUDE OPĚT MOŽNÉ OD 5.1.2026. | |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
Prodáno 38krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)