| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2016 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Publikace řeší otázky spojené s využitím prostředků dramatického umění jako prostředků komunikace mezi intaktním rodičem a dítětem se sluchovým postižením. Teoretická část práce se zabývá pojmenováním těch prostředků dramatického umění, které je možné využít jako nástroje tandemové komunikace. K analýze procesu tvůrčí spolupráce s neslyšící kolegyní při přípravě a provádění edukativních tandemových lekcí s dramaterapeutickým přesahem v rodinách dětí, které jsou sluchově postižené, přistupuji metodami akčního výzkumu.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)