Kniha Internet a jeho vliv na online nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích - Teze habilitační práce - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
jazyk česky
rok vydání 2015
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
stran 80
ISBN 978-80-7454-237-4

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Předkládaná habilitační práce zkoumá problematiku online nákupního chování na B2C trzích v České republice. Shrnuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi online zákazníky, které probíhaly v průběhu června 2012 až prosince 2013. Oba výzkumy se zaměřovaly na zjištění nákupních zvyklostí konečných zákazníků na B2C trzích. Práce podává ucelený přehled o specificích online trhů a e-zákazníků. Zaměřuje se na popis digitální ekonomiky společně se současnými trendy a specifiky v online nakupování v České republice. Dále také sumarizuje výhody a nevýhody online nakupování a představuje stručně vývoj českých e-shopů a obecně e-commerce trhu v České republice. Část práce se zabývá marketingovým mixem, resp. jeho elektronickou podobou a specifiky a rozdíly mezi tradičním 4P a 4e-P. Vzhledem k povaze online nakupování jsou v habilitační práci popsány základní pojmy, které jsou zohledňovány v mnoha výzkumech zaměřujících se na online nákupní chování, a to důvěra, loajalita, kvalita a bezpečnost.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)