Kniha Zmyslový marketing - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk slovensky
rok vydání 2022
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Vydavateľstvo EKONÓM
stran 126
ISBN 978-80-225-4888-5 ostatní

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Cieľom predloženej vysokoškolskej učebnice je vytvoriť koncepčný základ pre chápanie zmyslového marketingu, jeho špecifikácie a aplikačné možnosti. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku zmyslového marketingu. Učebnica sa opiera o najnovšie poznatky v predmetnej problematike, prináša najnovšie teoretické poznatky domácich i zahraničných autorov. Zároveň uvádza množstvo reálnych príkladov z praxe pre lepšie pochopenie problematiky, ako aj preukázania teoretických poznatkov v praxi.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)