Kniha Masmediální komunikace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
jazyk česky
rok vydání 2014
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
stran 54
ISBN 978-80-7454-373-9

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Podle Slovníku spisovného jazyka českého je médium zprostředkující osoba, prostředí, činitel, ale také prostředí, výplň prostoru, látka, ve které je předmět uložen. Masmédia jsou prostředkem komunikace. Přenášejí informace od nositele sdělení k veřejnosti a v našem životě hrají důležitou úlohu. Jejich vznik je podmíněn demokratizací společnosti. Masmédia mohou pak v tomto prostředí volně šířit informace. Filmy, seriály, rozhlas, televize, internet a tolik oblíbené sociální sítě, veřejné produkce, to vše na nás působí každý den, aniž bychom si to mnohdy uvědomovali. Síla masmédií spočívá v tom, že působí na velký počet uživatelů. Média tak mají velkou moc, která je násobena propojením mediálního průmyslu s dalšími odvětvími, zejména s odvětvím sociálním, ekonomickým a politickým.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)