| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2015 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2015 Stav: Dobrý
| kniha | 65 Kč |
| Zásilkovna | 69 Kč |
| osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
| Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion | |
stav: nová
| kniha | 50 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
stav: výborný, bez známek opotřebení či poškození...
| kniha | 69 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 89 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Braník (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Krč (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Podolí (Praha) | 0 Kč |
| Praha 4 - Braník, Krč, Podolí, Pankrác a okolí - prakticky kdykoliv; Brandýs nad Labem, Stara Boleslav a Úvaly - příležitostně (obyčejně o víkendech jednou za dva týdny); Senohraby - příležitostně (obyčejně o víkendech jednou za tří týdny) | |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Naučte se nakupovat chytře! Sleva! Akce! 3 za cenu 2! Časově omezená nabídka! Takto a ještě řadou dalších emotivně znějících sousloví lákají prodejci k nákupu svých produktů a služeb. Pravda, ve výprodeji a slevách se někdy dají pořídit skvělé kousky za skvělé ceny. I dnes ale obchodnímu světu vládne ono známé „Nechci slevu zadarmo“. A mezi prodejci je nemálo těch, kteří se snaží využít nepozornosti či neznalosti kupujících ve svůj prospěch. Nebo je prostě a jednoduše podvést. Kniha Protivná blondýna radí, jak prokouknout triky obchodníků se snaží přesně o to, co je v titulu napsáno: pomoci čtenářům prokouknout triky obchodníků. Odhalit nekalé praktiky, leckdy končící až na hranici legality. Upozornit na vše, co by měl prodávající o svém zboží či službě sdělit. Na vše, co by měl kupující o nabízeném zboží či službě vědět. Radí, kde a jak tyto informace hledat, na co má zákazník právo se ptát a jak se má zachovat, když jsou mu zmíněné informace odmítnuty.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)