jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2015 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2015 Stav: Dobrý, až velmi dobrý, desky s lehkými oděrkami
kniha | 604 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Pěkný stav
kniha | 350 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: Nova
Kto prv prijde ten driv bere
kniha | 398 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku ve své nejnovější knize popisuje, jak daleko věda pokročila v realizaci představ tvůrců sci-fi, jako je čtení myšlenek, telekineze, stahování vzpomínek a dovedností podobně jako v Matrixu nebo sdílení myšlenek a emocí přes „brain-net“, internet mysli. Za posledních patnáct let jsme se o mozku dozvěděli více než za celá milénia, která tomu předcházela. Zkoumání mozku se náhle stalo zdrojem zámořského soupeření mezi největšími hospodářskými velmocemi na planetě. Vědci nyní disponují technologiemi, které umožňují realizovat mnohé sny z říše sci-fi. Kniha Budoucnost mysli se skládá ze tří částí. Autor nejdříve shrne historii studia mozku a vysvětlí, jak myriáda nových nástrojů opustila fyzikální laboratoř a dala nám barevné snímky mechanismu mysli. V druhé části prozkoumá novou technologii, díky které je možné nahrávat vzpomínky, číst mysl, zaznamenávat sny a využívat telekinezi.
Prodáno 13krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)