| jazyk | slovensky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2012 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet. Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.), Reid Hoffman (LinkedIn), Fred Smith (FedEx), Phil Knight (Nike), Howard Schultz (Starbucks), Bill Gates (Microsoft), Steve Jobs (Apple) a mnohí ďalší sa v rozhovoroch s autorom zdôverujú nielen so svojimi obchodnými stratégiami a prístupmi k manažovaniu ľudí či riešeniu problémov, ale rovnako otvorene opisujú aj svoje detstvo, všeobecné názory na dianie vo svete či vplyv biznisu na ich súkromný život a opačne.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)