| jazyk | slovensky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2025 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)